Oriflame Gold konferenciák és menedzseri szemináriumok

Engem a külföldi utazások valahogy sosem mozdítottak meg, igazából nem is tudtam miről maradok le, hiszen 25 éves koromig még útlevelem sem volt.

Szüleim mindent megadtak Nekünk, de külföldi nyaralásokra nem volt lehetőségünk. Amikor mások meséltek a tengerpartról, egzotikus helyekről vagy különleges szokásokról kívülállónak éreztem magam. Nem tudtam ezekbe a beszélgetésekbe bekapcsolódni és kicsit tartottam is attól, hogy engem külföldön biztos „eladnának” angol nyelvtudás és helyismeret nélkül. Nem igazán értettem mit adhat, ha messzire utazunk, hiszen Magyarországon is annyi szép hely van ahová érdemes elmenni, sokkal kevesebbe kerül ráadásul még egy nyelvet is beszélünk. 🙂

A gondolkodásom akkor változott meg, amikor eljutottam az első Oriflame által szervezett Gold konferenciára. Most megkísérlem a lehetetlent és megpróbálom Nektek átadni ezeknek a konferenciáknak a hangulatát, illetve, hogy számomra mit adott.

Az első Orfilame utazásom

Az első utam Stockholmba vezetett az Oriflame 45. évfordulóján egy világkonferenciára. Amikor arról beszélnek, hogy az Oriflame mekkora cég és 3 millió szépségtanácsadója van, rengeteg vezető, akik már főállásban ebből élnek akkor ezt az ember meghallgatja, elraktározza az információt, de igazán nincs rá hatással. De amikor ezt megéled…

2012-t írunk, a Globe aréna, ami jelenleg a világ legnagyobb félgömb alakú építménye és 16 000 fő befogadására képes tele van Oriflame szépségtanácsadókkal. Elsötétül és felhangzik egy ismerős dal, ami azóta is megdobogtatja a szívem, hiszen Loreen abban az évben megnyerte az Eurovíziós dalfesztivált és csak nekünk énekelte az Euphoria nevű dalát. Elkezdődik a dal és az egész aréna tombol, lengetik a különböző nemzetiségek a zászlójukat, mi is a kis magyar csapat, büszkén emeljük magasba a magyar zászlót. Azt mondják az életünkben ilyen pillanatokért élünk, amikor olyan érzést, értéket kapsz, ami egész életedre beléd ég. Most is átjár, amikor leírom Nektek, számomra hihetetlen különleges volt ez a pillanat.

Oriflame stockholmi utazásom 2012-ben

Dubai

2013 augusztusa és egy különleges helyszín Dubai, Oriflame Gold konferencia. A fényűzés, luxus és mindenből az elképesztő kategória. Az Atlantis The Palm 5 csillagos szállodában voltunk elszállásolva. A legnagyobb élményem az Aquaventure vízi világa, ahol már az is hihetetlen, hogy a víz végigvezet az egész szálloda körül. Amikor beleültünk egy úszógumiba, majdnem egy óra kellett, hogy végigcsorogjunk a komplexum körül. Gyönyörű sziklák, mindenhol emberek, akik rád figyelnek, hogy minden rendben legyen. Óriási csúszdák, többek között egy óriási csúszdán lecsúszhatsz a cápák közé (akváriumban lévő cápák közé). J Nem vagyok egy nagy vízimádó. de ez elmondhatatlanul csodálatos élmény volt. Ezt tetézve pedig szintén szereztem egy életre szóló élményt és delfinekkel úsztam. Megfogadtam, hogy ide még vissza kell térnem a családommal, ezt újra át kell, hogy éljük együtt!

Luxus hajóút

2014 évében egy különleges konferenciára került sor, ugyanis nem egy helyszínen tartották, hanem egy Luxus hajón! Ez a konferencia azért volt számomra nagyon különleges, mert ide már eljöhetett velem a férjem is, illetve a csapatunkból 3 direktor. Akkor fogalmazódott meg Bennem, hogy ezentúl szeretném, ha a párommal együtt élnénk meg ezeket a csodákat. Ez a hajó olyan volt mint egy kisebb város, saját színházzal, kosárlabdapályával, több étteremmel, üzlettel, sétálóutcával és még szörfözni is lehetett…elképesztő. Képzeljétek el, hogy este a hajó közepén egy óriási buli, tele Oriflame szépségtanácsadókkal, mindenkin egyforma póló, zöld villogós kalap, hozzá illő napszemüveg rengeteg animátor, fantasztikus fények, zene és átéled életed legnagyobb buliját. Ingyen koktélokat hoznak a pincérek és elég csak lenézned a hajó felső szintjéről és mindenhol ugyanazt látod. Ezt a közösség érzést csodás megélni, mikor egy ilyen fantasztikus egységhez tartozhatsz.

Marokkó

2015 Marokkó Gold konferencia. Nagyon félve indultunk el, hiszen a migráció és a politikai helyzet miatt itthon mindenki óva intett, hogy elutazzunk. Nem voltunk teljesen nyugodtak, mégsem szerettük volna kihagyni ezt a csodálatos utazási lehetőséget. Jó döntést hoztunk. Kedvesemmel egy felejthetetlen utazáson vehettünk részt. Marokkó számomra a titokzatosság és rejtélyek városa lett. Hiszen amikor elindultunk és elvittek minket buszokkal a díszvacsora estéjére fogalmunk sem volt, hogy hová megyünk. Sivatagon és szegény negyedeken át ment a busz majd fél órás utazás után megállt a semmi közepén ahol egy óriási falat láttunk. Kinyílt egy kapu és mintha becsöppentünk volna az ezeregy éjszaka meséjébe. Tűzzsonglőrök, leterített vörös szőnyegek, fáklyák, egy mesebeli kert, medence, tevék, fehér leplek, különleges italok, ételek és hirtelen tényleg úgy érzed, hogy a mesében vagy. Amikor pedig kimondják a neved és több száz ember előtt köszöntenek Zafír direktorként, akkor úgy érzed te vagy a legszerencsésebb ember a világon.

Orfilame utazások

Oriflame utazásaim a világkörül

Spanyolország, Görögország Kos sziget, Róma a teljesség igénye nélkül egytől egyig mély nyomokat hagyott Bennem. Nem feltétlenül a kultúra, a tenger, a luxus, a pihenés ami mozgat. Ha arról van szó, hogy utazhatunk. Hiszen ma már akár 20-30 ezer forintért vehetsz egy repülőjegyet, vagy elmehetsz pár százezer forintért egy hajóútra. De azt a háttér szervezést, azokat a bulikat, azokat a különleges helyeket, koncerteket, azt a bánásmódot, ami egy konferencián van te nem tudod egyedül megélni.

Idén Kos szigetén 4-en voltunk a csapattal, tudom, hogy jövőre Törökországba még többen megyünk! Szívből kívánom Neked, hogy te is határozd el magad és csináld végig. Találkozzunk jövőre Törökországban és legyenek közösek az élmények!